dinsdag 9 oktober 2012

uitzending gemist

Daar waar Amerika en Europa
uit elkaar drijven (de continentale
breuk op IJsland)
Terwijl ik hier zondagochtend mijn tijd besteedde om iets te schrijven over de recensie van de NRC over het boek van Louise Fresco, (waarbij ik de conclusie trok dat als een boek deze recensie oproept, er nog meer moet gebeuren voor een goede gedachtewisseling over wat de ontwikkeling van voedselsystemen bepaalt en wat daar dan bij fout gaat) had ik blijkbaar naar de TV moeten kijken.
Van Foodlog begrijp ik dat de dames Fresco en Thieme daar in debat zijn gegaan en dat het een heel redelijke gedachtewisseling was. Enfin, je kunt daar de gemiste uitzending nakijken.
Overigens heeft Foodlog het fout als het om mijn werk op het LEI gaat, ik laat de directie-voering gaarne aan anderen over.

Geen opmerkingen: