zaterdag 4 januari 2014

Mijn boek in wording

Na al die jaren bloggen, wordt het tijd voor een nieuw experiment. De oplettende lezer van de blog heeft het al gemerkt, hierboven is een nieuw tabje verschenen: de Pieterpad-wandeling.
Daar kun je mijn boek-in-wording volgen (op een aparte blog): een introductie in de landbouweconomie. Ik schrijf, net als op het Pieterpad, in etappes. De eersten staan er nu op: de proloog en het consumentengedrag zoals je dat in Maastricht kunt waarnemen.

Ik hoop elke maand een nieuwe etappe met je te wandelen, de eerstvolgende komt midden januari - ik zal ze hier aankondigen. Eind 2015 zouden we dan in Pieterburen moeten zijn, en kan een uitgever zich melden voor mijn eerste bestseller ;-)

Ik starte dit project in 2007 als invulling van een sabatical. Die was te kort en het kwam dus niet af. Een aantal vrienden, familieleden en een enkele Wageningse collega bleef vragen waar het boek bleef, c.q. signaleerde een markt. Dank voor die aansporingen, we gaan kijken of het zo wel lukt.

Overigens blijf ik hier gewoon mijn dagboeknotities posten. Als ik eens een dagje oversla, werk ik aan een nieuwe aflevering. Veel plezier er mee, en laat me weten wat je er van vindt. Correcties en aanvullingen zijn ook welkom, je haalt er minstens de laatste pagina's van het boek mee.

Geen opmerkingen: