vrijdag 14 maart 2008

Grootschalige landbouw op zand - vervolg

In mijn blog van gisteren besprak ik werk van ons zusterinstituut Alterra - althans dat dacht ik. Vandaag leerde ik dat ik daarmee mijn eigen organisatie tekort doe, want er werkte ook iemand van het LEI mee. Nu ben ik een beetje voorzichtig om op deze prive weblog veel werk van het LEI te bespreken want dat is maar verwarrend. Voor onze reclame hebben we een eigen website en hier collega's bekritiseren is ook niet hoe het hoort. Dat doen we wel binnenskamer in Den Haag.
Met excuses dus aan Theo V., maar in ieder geval had het het voordeel dat ik nu ook een achterliggend rapport met een mooie CD in handen kreeg met simulaties over grootschalige landbouw in een kleinschalig gebied. Te bestellen bij Alterra in Wageningen, dat weer wel.

Geen opmerkingen: