In een tijd waarin consumenten over bijna perfecte informatie beschikken en via reviews op internet aanbiedingen kunnen vergelijken, is er een kans dat de waarde van merken afneemt. Maar de mens houdt ook van gemak, en daar voorziet een merk in: het maakt het makkelijker iets van het schap te pakken.
weblog over de toekomst van de Nederlandse landbouw en het platteland. Gemotiveerd vanuit het werk als econoom, de nevenfuncties als bestuurder en de woonomgeving van de moderator, maar als persoonlijke stellingname geheel buiten de verantwoordelijkheid van mijn werkgevers - zoals het hoort bij een weblog.
zaterdag 6 september 2014
het nut van merken
In een tijd waarin consumenten over bijna perfecte informatie beschikken en via reviews op internet aanbiedingen kunnen vergelijken, is er een kans dat de waarde van merken afneemt. Maar de mens houdt ook van gemak, en daar voorziet een merk in: het maakt het makkelijker iets van het schap te pakken.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten