- De consument is kritischer door de grote recessie
- er is een digitale kloof tussen hen die met nieuwe technologie weten om te gaan en er vrije tijd door weten te maken (meer productief) en hen die het tijd kost om om te gaan met alle interactiviteit
- technologie wordt vrouwvriendelijker
- goodbye consumer power, hello power consumer: de consument wordt nog steeds machtiger
- social (media) is van levensbelang als informatiebron
- er ontstaan nieuwe markten, consumenten zullen nog meer aan tech spenderen
- merken die vertrouwen scheppen zijn belangrijk in deze tijd waarin vertrouwen in banken etc verdwijnt
- mensen willen niet alleen on-line kopen maar mengvormen
- complexiteit is dood: technologie moet simpel zijn
- de middenklasse neemt in veel landen in belang toe en die houden van merken.
weblog over de toekomst van de Nederlandse landbouw en het platteland. Gemotiveerd vanuit het werk als econoom, de nevenfuncties als bestuurder en de woonomgeving van de moderator, maar als persoonlijke stellingname geheel buiten de verantwoordelijkheid van mijn werkgevers - zoals het hoort bij een weblog.
Pagina's
▼
zaterdag 28 april 2012
lijstje: tech trends
Het bekende onderzoeksbureau Gartner heeft een lijstje gemaakt van 10 technologie trends. Ik vat ze even samen:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten